onsdag 29 april 2009

Here, There and Everywhere

De senaste två veckorna har varit mer fullspäckade än några tidigare i mitt liv. Det är i alla fall så det känns nu när allt är över. I två veckor har vi oavbrutet jobbat med slutproduktionen, Here, There and Everywhere och det har varit roligt, men framförallt enormt påfrestande. Det blev inte riktigt så dåligt som jag trodde, men det var heller inte så kul som jag ville att slutprojektet skulle vara. Sena eftermiddagar, skoldagar under två helger i sträck och konstant ont i huvet. Men värst av allt är nog ändå förkylningen som vägrar att lämna mig, så länge jag inte får en lugn stund att pusta ut... Här följer några bilder från veckorna som gått, dock inga från själva föreställningen, utan endast från de stunder vi lyckats komma ut i det fria igen.


Coolest cats in town, fikar på viskan med ett gäng hungriga esteter.

Däribland den sköna Elina, dansaren nummer ett.

Parken blir en vana. Här ligger skolans gulligaste par :P

En dag flyr jag och mina hjärtegryn Elin och Tina till Kype och ringer busiga samtal och äter majs tills magarna står i fyra hörn. I alla fall min...

Dagen för den sista föreställningen. Vi åker hem till Lina på hemmet och tar igen oss innan en sista kraftansträngning. Jag åker Linas longboard till skolan, för jag har bestämt mig för att bli lite coolare.
Hjälmen jag lånade drar dock ner statusen lite...



1 kommentar:

  1. Hjälmen gör skataren! Bra att du verkligen åker på riktigt och inte bara bär den under armen. Åh fin blogg hörru! Men så där lite smygande var den ju inte som du berättade att du ville den skulle vara ;) Utan typ lagom perfekt, grymt det där med jesusmanifestationen :) Ja kommer jättegärna å tecknat nån dag, snart! Ska allt svara på riktigt o inte här. Ses på tisdag, då blir det en till stämpel på kortet :P

    SvaraRadera