onsdag 1 april 2009

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Okej, det är en ganska vanlig dag idag. Men igår var det minsann min födelsedag! Den började med en gemensam sovmorgon och långfrukost med min mor. Hon gav mig vackra tulpaner och vi hade lite paketöppning. Särskilt fina var de übervassa kockknivarna jag fick :D



På eftermiddagen åkte jag till Göteborg för att träffa Hanna och Johanna, men Johanna hade glömt av det i all stress, så jag jag hade kvalitetstid och fikade med Hanna
och av henne fick jag ett fint doftljus som sprider en underbar lukt i mitt rum just nu.



Sedan bar det av till Burås för körsång, och därefter åkte jag och Ida till Filip och co. på korsvägen för att dricka lite te och äta en kladdkaka med överflödigt mycket kakao i, vilket föll mig i smaken :) En på det hela taget lyckad nittonårsdag!

Idag däremot har jag skrivit nationella provet i svenska B, men det gick bra, så jag är glad ändå. Dagen avslutades på ett mycket hedervärt sätt: med en resa till Malin på Hjälmared tillsammans med smågruppen, inklusive Emelie! Där väntade en underbar tacopaj och en lång, välbehövd stund i bön. Underbart med en grupp där man kan vara den man är just där man är.



Sköna Linnéa på sköna Hjälmared

1 kommentar: