söndag 5 april 2009

Barnvakt

Igår var jag barnvakt med Tina åt hennes kusinbarn Love och Wile som var såå goa! Sedan sov jag hos henne och pratade om förbjudna men trevliga saker. Man växer nog aldrig upp, utan kommer alltid att vara som en bångstyrig unge som bara vill ha just det som man inte kan få.

Jag har ganska nyligen kommit hem från en god middag hemma hos mormor och morfar, efter att ha varit på trumpetkonsert. Det var faktiskt jättebra, tro det eller ej! Dagen har varit lång och jag har städat mitt rum för första gången på länge. Det behövdes göras lite påskfint innan jag åker iväg till Åh för att fira påsk i Jesu fotspår. Jag ser fram emot det mycket, och längtar tillbaka till Åh där jag inte varit på tre år ungefär. Och så finns ju Martin där, som jag längtar
efter. Men till dess får jag nöja mig med te och Hillsong!

Frid/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar