torsdag 4 juni 2009

avslutningar och skratt av olika slag

Tiden går snabbare än nånsin och imorgon är det bara en vecka kvar. Den senaste tiden har verkligen flutit på fort och smärtfritt. Och mysigt! I helgen träffade jag många fina vänner, åt en god lasagne, dansade på andralånggatan och fikade i parken. I tisdags hade vi avslutning med kören i Slottsskogen. Blåsigt men trevligt, och jag skrattade nästan ihjäl mig åt rara Ida.



Igår var jag på Karolinas studentmottagning i Buråskyrkan, och hon var så fin så :) Alla var glada, och åter igen skrattade jag nästan ihjäl mig. Det är liksom lite lättare att leva när skolan är över!


Imorgon blir det fler studenter! Lias, Emmas och Räkans. Håhåjaja.

1 kommentar:

  1. finaste anna! blev så glad för att du kom en stund på min student och sms:et efteråt. på fredag synes vi igen och sedan är vi lediga lite du och jag och då ska vi ses mer, det vill jag.

    SvaraRadera