tisdag 20 oktober 2009

Hemmet & Helgen

Helgen har varit fylld av hårt arbete med Apologia, men nu är dagarna lite lugnare. För även om jag bara jobbade i tre dagar, så var varje dag i två veckor cirka, fulla med stress och press. Från ingen annan än mig själv. Och helt i onödan. Men jag har lärt mig nåt, och har fått vara en del i något som kan bli stort.

Tänkte att jag när jag nu har lite tid över skulle lägga upp lite bilder på mitt hem och vad som händer här, för er vänner som ännu inte besökt mig. (Ta det som en inbjudan!)


Jag kokar en massa te, som jag gärna bjuder vänner på

Jag har fin utsikt från toaletten!

Jag använder min prickiga stekpanna

2 kommentarer:

  1. åh vad fint när får jag komma?

    SvaraRadera
  2. Nästa vecka är jag i skåne, men veckan därpå kanske? ja :) saknar dig! <3

    SvaraRadera